Які фактори важливі для співробітників класу А?

У межах консалтингових проєктів спостерігаю картину, коли власники та ТОПи переконані, якщо співробітнику запропонувати ринкову заробітну плату, то він вже повинен викладатися в роботі на 100% і працювати 24/7. Адже йому дають можливість заробити, що ще потрібно співробітнику.

Ми живемо в епоху великих можливостей, коли є велика вибірка вакансій для кандидатів під різні запити. На одному сайті вакансій майже 200 тисяч нових вакансій публікується щомісяця, а є ще безліч інших каналів залучення кандидатів.

Тому, якщо ви дійсно хочете співробітника класу А, який отримує офер одразу після співбесід, а не того, кого нікуди не хочуть брати, будьте готові, що ринкова заробітна плата — і так само собою зрозуміле поняття для такого співробітника.

Чинники, які гратимуть роль для співробітника класу А:

Масштабні цікаві проєкти

Співробітникові класу А цікаво розвиватися і працювати з великими проєктами та гравцями на ринку. Вище за масштабами, ніж було на попередніх місцях роботи. Такі співробітники завжди прагнуть розвивати свої скіли та брати на себе нові виклики.

 

Команда. Робота з найкращими співробітниками

Лідеру приємно і цікаво бути серед лідерів і таких же однодумців, щоб було і здорове суперництво, і плідна сумісна робота.

 

Хороший керівник

У кожної людини це своє поняття. Але якщо в цілому, то хороший керівник — цей той, за яким хочеться йти та вчитися. Той, з кого можна взяти приклад, той, що зможе надихнути й зарядити.

 

Навчання нового

Співробітник завжди в тренді, стежить за змінами на ринку, технологіями та додатковим навчанням. Якщо надати йому цю можливість з боку компанії, він буде вдячний і оцінить це. Всі нові напрацьовані знання впроваджуватиме в компанії, в якій працює.

 

Схвалення ініціатив

Все, що співробітник знає, він і буде вкладати у свою роботу, навіть якщо до цього в компанії так не робили. Це зіграє вам в плюс. З практики бачу, коли довго відмовляти в ініціативі, співробітник замовкає зі своїми ідеями назавжди. Оскільки не бачить в цьому сенсу.

 

Отримання нових викликів

Дайте шанс співробітнику працювати над проєктами, які він не робив. Співробітники швидко втрачають натхнення, якщо їм не давати виклики. Допоможіть співробітнику набути нових навичок крізь нові виклики.

 

Свобода, робота на результат

Не потрібно ставити такого співробітника в жорсткі рамки, час чи графіки (звісно, якщо у вашій сфері це реально). Він звик працювати на результат, а не відсиджувати робочі години, і через жорсткі рамки ви, навпаки, отримаєте менше ефективності від таких співробітників. Оскільки на ентузіазмі він може працювати понаднормово.

 

Можливість стати експертом

Це про набуття нових навичок, які співробітник набуває, працюючи у вашій компанії. Якщо він сильнішає, в плані експертизи, завдяки вашій компанії — це те, що потрібно.

 

Можливість приймати рішення

Дайте можливість приймати важливі самостійні рішення. Співробітник відчуває довіру і з його боку зростає рівень відповідальності. Такі співробітники не захочуть підвести, адже ви йому довірили прийняття рішень.

 

Щирість намірів на співробітника

Такі співробітники обирають компанію не на кілька місяців, а обирають команду однодумців на роки. Важливо, щоб СЕО був відкритий у своїх намірах і планах, давав чітку карту зростання, як можна рухатися далі та зростати разом з компанією. Також обов’язково слід виконувати обіцянки, які ви надали співробітнику на старті.

Якщо ви з самого початку розумієте, що ваші наміри й очікування кандидата не збігаються, не обіцяйте йому золоті гори, адже через кілька місяців настане викриття, і людина піде, а ви знову повернетесь до пошуку кандидата.